Is er iets kapot in uw omgeving, is het riool verstopt of werkt de straatverlichting niet? Of heeft u een voorwerp verloren of gevonden? Meld het dan bij de gemeente.
Melding of klacht
Vraag, idee of compliment
Heeft u een algemene vraag of idee of bent u tevreden over wat de gemeente voor u doet, dan kunt een compliment geven. De gemeente gebruikt de complimenten om ook andere dienstverlening te verbeteren.
Telefoon, chat en e-mail
Openingstijden (op afspraak)
Maandag | 08.30 - 17.00 uur |
---|---|
Dinsdag | 08.30 - 17.00 uur |
Woensdag | 08.30 - 17.00 uur |
Donderdag | 08.30 - 19.30 uur |
Vrijdag | 08.30 - 12.00 uur |
Op en rondom de feestdagen is het stadhuis (eerder) gesloten:
- op donderdag 5 december sluit het stadhuis om 17.00 uur;
- op dinsdag 24 en 31 december sluit het stadhuis om 16.00 uur;
- op woensdag 25 december, donderdag 26 december en woensdag 1 januari is het stadhuis gesloten.
Afspraak maken of annuleren
U bent altijd welkom in het stadhuis. Om u goed te kunnen helpen werken wij alleen op afspraak. Een afspraak maken of annuleren.
Bezoek- en postadres
- Stadhuisplein 1, 4205 AZ, Gorinchem
- Postbus 108, 4200 AC, Gorinchem
Rekeningnummers
- Gemeentelijke belastingen: IBAN NL44 BNGH 0285 0385 24
- Algemeen rekeningnummer: IBAN NL42 BNGH 0285 0028 64
Administratieve gegevens
- BTW-nummer: NL001962577B03
- KvK-nummer: 30280479
Persvoorlichting
Mail uw persvraag naar persvragen@gorinchem.nl. De woordvoerders controleren tijdens kantooruren de mailbox doorlopend.
Heeft u buiten kantooruren een spoedvraag? Mail naar persvragen@gorinchem.nl. U krijgt dan direct een telefoonnummer waarmee u wordt doorgeleid naar de dienstdoende woordvoerder.